Αποκάλυψη: Το νέο MEGANE R.S. TROPHY

Η Renault απογειώνει τη γκάμα του MEGANE με την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου R.S. TROPHY που αξιοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να προσφέρει στους λάτρεις των επιδόσεων κορυφαία απόδοση και μοναδική οδηγική εμπειρία.

MEGANE R.S. TROPHY

Μια πορεία επιτυχιών ξεκινάει το 2005, όταν η Renaultπαρουσίασε το Megane R.S. Trophy 1ης γενιάς, ακριβώς 9 μήνες αφού ξεκίνησαν οι πωλήσεις του 1ου Megane με τα διακριτικά R.S. Οι αλλαγές τότε επικεντρώθηκαν στην ανάρτηση (που ονομαζόταν Sport2), με ελαφρύτερους τροχούς, πιο σφικτά ελατήρια, ειδικά σχεδιασμένα αμορτισέρ και ESP που μπορούσε να απενεργοποιηθεί. Το 2ο Megane R.S. Trophy παρουσιάστηκε 6 χρόνια μετά, βασισμένο στην 3η γενιά του γαλλικού bestseller, και εφοδιαζόταν με την αναβαθμισμένη ανάρτηση της έκδοσης Cup, με ισχύ ανεβασμένη στους 265 ίππους (από τους 250 του απλού). Ήταν το μοντέλο που αναδείχτηκε ως το ταχύτερο προσθιοκίνητο της αγοράς, επιτυγχάνοντας χρόνο ρεκόρ 8:07:97 στο θρυλικό Nurburgring. Το 2014 κυκλοφόρησε η κορυφαία έκδοση Megane 275 Trophy με ακόμα μεγαλύτερη ισχύ.

MEGANE R.S. TROPHY

Σήμερα, η Renault Sport παρουσιάζει το Νέο MEGANE R.S. TROPHY χαρίζοντας τροφή για όνειρα τους απανταχού θιασώτες της ταχύτητας και των σπορ αυτοκινήτων. Το νέο, κορυφαίο μοντέλο εξοπλίζεται με την πιο αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα 1.8 turboμε ιπποδύναμη που αγγίζει τους 300 ίππους και τα 420 Nm ροπής (με αυτόματο κιβώτιο EDC). Ένα επίτευγμα της εφαρμογής καινοτόμων τεχνολογιών προερχόμενων από την F1, στο σύστημα υπερτροφοδότησης και εξάτμισης. Ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με μοχλούς αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι, αμφότερα 6 σχέσεων.

MEGANE R.S. TROPHY

Το Νέο MEGANE R.S. TROPHY ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας της RenaultSport, στην ανάρτηση και το στήσιμό του γενικότερα. Από το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, μέχρι τα 4 υδραυλικά compressionbumps. Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται στάνταρ με το Cup Chassis που ενσωματώνει πιο σφικτές ρυθμίσεις για την ανάρτηση (25% σκληρότερα αμορτισέρ, 30% πιο σφικτά ελατήρια και 10% πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές δοκούς) και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen. Ειδικά για την έκδοση, τα εμπρός δισκόφρενα είναι κατασκευασμένα από έναν συνδυασμό αλουμινίου και χάλυβα (bi-material) για περιορισμό του βάρους και καλύτερη απαγωγή της θερμότητας σε έντονη χρήση. Παράλληλα, εφοδιάζεται με ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και ελαστικά πολύ υψηλών επιδόσεων της Bridgestone.

MEGANE R.S. TROPHY

Μέσα στο 2019,  το νέο μοντέλο θα μπορεί να εξοπλίζεται με ακόμα ελαφρύτερες ζάντες 19 ιντσών (Fuji Light) που μειώνουν το βάρος κάθε τροχού κατά 2 κιλά σε συνδυασμό με ελαστικά Bridgestone, ειδικά σχεδιασμένων για τη Renault Sport.

MEGANE R.S. TROPHY

Με στιβαρή και σπορ σχεδίαση και με το χαρακτηριστικό Liquid Yellow χρώμα του αμαξώματος, είναι φανερό ότι δημιουργήθηκε για να κερδίζει τις εντυπώσεις. Παράλληλα, στο εσωτερικό, το Νέο MEGANE R.S. TROPHY μπορεί να εξοπλιστεί με νέας γενιάς μπάκετ καθίσματα της Recaro με αλκαντάρα, που είναι κατά 20 χλστ. πιο χαμηλά τοποθετημένα για καλύτερη οδηγική αίσθηση και υψηλά επίπεδα ασφάλειας.

MEGANE R.S. TROPHY

Φυσικά, εκτός από ένα υπερ-αυτοκίνητο επιδόσεων, το νέο κορυφαίο Meganeείναι και ιδανικό για καθημερινή χρήση, με συστήματα που γνωρίσαμε και στο «απλό» R.S., όπως το σύστημα παραμετροποίησης MultiSense, το σύστημα φωτισμού R.S. Vision και την πλατφόρμα R.SMonitor μέσα από την οποία ο χρήστης έχει πρόσβαση σε δεδομένα τηλεμετρίας για τη συμπεριφορά και την απόδοση του αυτοκινήτου.

MEGANE R.S. TROPHY

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Nico Hulkenberg, οδηγός της Renault Sport F1 και πρεσβευτής της Renault Sport: «Η ενασχόλησή μου με το projectτης εξέλιξης του Megane R.S. εδώ και ένα χρόνο με βρίσκει απόλυτα ικανοποιημένο για την ενίσχυση της γκάμας με ένα μοντέλο ακόμα πιο σπορ. Κάθε ένα από τα νέα χαρακτηριστικά του Νέου MEGANE R.S. TROPHY προσφέρει υψηλότερες επιδόσεις και καλύτερη σπορ αίσθηση στο οδηγό. …»

MEGANE R.S. TROPHY

MEGANE R.S. TROPHY