FORD “International Van of the Year” και “International Pick-Up Award”

H Ford κατακτά τις διεθνείς διακρίσεις “International Van of the Year” και “International Pick-Up Award”

 

  • Τα πρώτα στην κατηγορία τους εξηλεκτρισμένα Ford Tra­­­nsit Custom Plug-In Hybrid και EcoBlue Hybrid van απέσπασαν τον τίτλο “International Van of the Year”. Το Ford Ranger κατέκτησε από την πλευρά του την κορυφαία – επίσης – διάκριση “International Pick-up Award”
  • Η κριτική επιτροπή επαίνεσε τη σύστημα κίνησης Ford Hybrid του Transit Custom, το οποίο εξασφαλίζει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου βοηθώντας τις επιχειρήσεις να εκπληρώνουν τους στόχους τους για καθαρή ατμόσφαιρα αλλά και να έχουν πρόσβαση με τα οχήματά τους σε περιβαλλοντικές ζώνες
  • Το Ford Ranger προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμό με προηγμένη συνδεσιμότητα και τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού που προάγουν την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων
  • Η Ford γίνεται τώρα ο πρώτος κατασκευαστής που κερδίζει τις διακρίσεις IVOTY και IPUA την ίδια χρονιά, δύο φορές

 

Η Ford κυριολεκτικά σάρωσε τα φετινά βραβεία στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, καθώς η ηλεκτροκίνητη σειρά Ford Hybrid Transit Custom απέσπασε τον τίτλο International Van of the Year (IVOTY) 2020, ενώ την ίδια στιγμή το Ford Ranger κατέκτησε την κορυφαία επίσης διάκριση International Pick-up Award (IPUA) 2020.

Μετά την αντίστοιχη επιτυχία το 2013, η Ford είναι ο πρώτος κατασκευαστής που κερδίζει τους τίτλους IVOTY και IPUA την ίδια χρονιά για δεύτερη φορά.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Λυών της Γαλλίας, τα νέα Transit Custom Plug-In Hybrid και Transit Custom EcoBlue Hybrid αναδείχτηκαν νικητές του περίοπτου ετήσιου βραβείου IVOTY από μία έγκριτη επιτροπή 25 συντακτών του ειδικού Τύπου που προέρχονταν από ισάριθμες ευρωπαϊκές χώρες.

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής εκθείασαν τα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης της γκάμας Ford Hybrid που διατίθενται στο Transit Custom, τα οποία σχεδιάστηκαν με σκοπό να συμβάλλουν στη μείωση του κόστους καυσίμου για τους διαχειριστές στόλων, να επιτρέπουν την πρόσβαση των οχημάτων που κινούν στις ολοένα και περισσότερες περιβαλλοντικές ζώνες και να προσφέρουν πρακτικές λύσεις για την επίτευξη των στόχων των επιχειρήσεων για μείωση της ατμοσφαιρική ρύπανσης και βελτίωση της ποιότητας του αέρα.

Τα Transit Custom Plug-In Hybrid και Transit Custom EcoBlue Hybrid 1 τόνου, καθώς και το Transit EcoBlue Hybrid 2 τόνων που κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη φετινή διοργάνωση, είναι τρία από τα 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα που η Ford θα λανσάρει στην Ευρώπη πριν από τα τέλη του 2020. Μέχρι τώρα η Ford έχει κερδίσει τον τίτλο IVOTY έξι φορές.

Το Ford Ranger – το best-seller μοντέλο στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up αυτοκινήτων* – εντυπωσίασε τους 18 κριτές τόσο με τον ισχυρότερο και οικονομικό σε κατανάλωση κινητήρα 2.0L EcoBlue diesel, όσο και με τις προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης, με αποτέλεσμα να κερδίσει τον τίτλο IPUA που απονέμεται κάθε δύο χρόνια.

«Τα νέα μας μοντέλα Transit Custom Plug-In Hybrid και EcoBlue Hybrid είναι τα κατάλληλα οχήματα την κατάλληλη χρονική στιγμή – βοηθούν τους πελάτες μας να μειώσουν το κόστος και την ατμοσφαιρική ρύπανση και να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της σημερινής επιχειρηματικής πραγματικότητας χωρίς συμβιβασμούς στην πρακτικότητα ή το ωφέλιμο φορτίο. Και το νέο μας Ranger ανεβάζει τον πήχη αναφορικά με την πολιτισμένη λειτουργία, την τεχνολογία και την παραγωγικότητα στην κατηγορία pick-up» σχολίασε ο Hans Schep, general manager, Commercial Vehicles, Ford Ευρώπης.

Με δυνατότητα κίνησης χωρίς εκπομπές ρύπων και χωρίς το άγχος της αυτονομίας, το Transit Custom Plug-In Hybrid μπορεί να φορτίζεται μέσω πρίζας, παρέχοντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 56 km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC.** Οι εμπρός τροχοί του οχήματος κινούνται αποκλειστικά από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 92,9 kW, ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13.6 kWh. Ο πολυβραβευμένος βενζινοκινητήρας 1.0L EcoBoost της Ford λειτουργεί ως range extender για επέκταση της αυτονομίας, με τη συνολική να υπερβαίνει έτσι τα 500 km.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης του Transit Custom EcoBlue Hybrid χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα αντί του στάνταρ εναλλάκτη,  επιτρέποντας αφενός την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας στις φάσεις επιβράδυνσης, αφετέρου τη φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48-volt. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για πρόσθετη ροπή του κινητήρα και έχει βελτιστοποιηθεί για να προσφέρει μέχρι 8% βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου στον αναβαθμισμένο 2.0L EcoBlue diesel κινητήρα της Ford.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις Regular Cab, Super Cab και Double Cab, το νέο Ford Ranger διατίθενται στάνταρ με τετρακίνηση και μία αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα 2.0L EcoBlue της Ford που επιτυγχάνει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 9%, σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Οι τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού περιλαμβάνουν στάνταρ το σύστημα Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection, αλλά και νέα βοηθήματα και στοιχεία, όπως το ενσωματωμένο modem FordPass Connect που αυξάνει την άνεση και την παραγωγικότητα.

Η γκάμα του μοντέλου περιλαμβάνει επίσης το νέο Ranger Raptor – την ισχυρότερη έκδοση στην ιστορία του μοντέλου. Με κινητήρα Bi-turbo 2.0L EcoBlue που αποδίδει 213 ίππους, το Ranger Raptor υιοθετεί extreme σχεδιαστικά στοιχεία υποστηριζόμενο από ένα μοναδικό στο είδος του πλαίσιο της Ford Performance, το οποίο εγγυάται μοναδικές δυνατότητες για σπορ οδήγηση εκτός δρόμου.

«Συγχαρητήρια στη Ford για τη διπλή επιτυχία της με την κατάκτηση του τίτλου “International Van of the Year Award 2020” και του “International Pick-up Award 2020” την ίδια χρονιά. Ένα μεγάλο επίτευγμα, μία επάξια νίκη. Επικεντρωμένοι στην υβριδική τεχνολογία, οι μηχανικοί της Ford ανάπτυξαν ένα βιώσιμο σύστημα κίνησης που προσφέρει άμεσα πλεονεκτήματα στους διαχειριστές στόλων εντός και εκτός πόλης. Και τα Transit Custom Plug-In Hybrid και Transit Custom EcoBlue Hybrid λειτουργούν και συμπεριφέρονται τέλεια!” δήλωσε ο Jarlath Sweeney, πρόεδρος της επιτροπής International Van of The Year.

«Το Ευρωπαϊκό best seller στην κατηγορία των pick-up μοντέλων 1 τόνου ήταν η πρώτη επιλογή από την κριτική επιτροπή συγκεντρώνοντας τις περισσότερες ψήφους για τον τίτλο του 2020» δήλωσε ο Sweeney. «Είναι η δεύτερη φορά που το Ranger κερδίζει αυτή τη διάκριση έχοντας προηγηθεί ένας ακόμα τίτλος το 2013, ενώ η τελευταία γενιά έχει εξελιχθεί πολύ από τότε.»

Η Ford είναι η Νο1 μάρκα επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Transit Custom από την αρχή της χρονιάς έφτασαν τις 114.000 έως και τον Οκτώβριο, επίδοση αυξημένη κατά 2,6% μέσα σε ένα χρόνο. Το Ranger είναι το No1 pick-up μοντέλο στην Ευρώπη, με πωλήσεις 43.300 για το ίδιο διάστημα.*

# # #

*Με βάση τα τελευταία στοιχεία από την αρχή της χρονιάς, μέχρι και το Σεπτέμβριο του 2019. Η Ford Ευρώπης αναφέρει πωλήσεις για τις 20 Ευρωπαϊκές παραδοσιακές αγοράς της όπου εκπροσωπείται μέσω Εθνικών Εταιρειών Πωλήσεων: Αυστρία, Βέλγιο, Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία.

Transit Custom – εκπομπές CO2 από 137g/km, κατανάλωση καυσίμου από 5,3 l/100 km NEDC

Transit Custom Plug-In Hybrid – εκπομπές CO2 από 60 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 2,7 l/100 km NEDC

Transit – εκπομπές CO2 από 143 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 5,5 l/100 km NEDC

Ranger – εκπομπές CO2 από 178 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 6,9 l/100 km NEDC

Ranger Raptor – εκπομπές CO2 από 233 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 8,9 l/100 km NEDC

** Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου / ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μία συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης.

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, ορισμένα νέα οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EU) 2017/1151, μετά την τελευταία τροποποίηση. Πρόκειται για μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, το WLTP έχει αντικαταστήσει πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που είναι πλέον παρελθούσα διαδικασία. Στη φάση της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αντιστοίχιση των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 του WLTP με αυτές του NEDC. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, π.χ. το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Μοιραστείτε το άρθρο: