- Η Renault παρουσιάζει στην Έκθεση Αυτοκίνητου του Παρισιού, μία μοντέρνα ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού Renault 4.
- To 4EVER Trophy σηματοδοτεί την επέτειο των 25 χρόνων του ράλι 4L Trophy, ενώ δείχνει το δρόμο για τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά Β-SUV της Renault.
Το Renault 4 είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα αυτοκίνητο: είναι ένα αληθινό σύμβολο. Με πάνω από 8 εκατομμύρια πωλήσεις σε περισσότερες από 100 χώρες, τα τελευταία 60 χρόνια ξεπερνά το χάσμα γενεών και τις κοινωνικές ανισότητες. Είναι τόσο άνετο τόσο στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο, κερδίζοντας δίκαια τον τίτλο του πολυ-χρηστικού. Είναι ανεπιτήδευτο, αλλά και κομψό, ενώ παραμένει ένα αυτοκίνητο για όλους, που απευθύνεται και σε άνδρες αλλά και σε γυναίκες.
Η παραγωγή του σταμάτησε πριν από 30 χρόνια, αλλά το 4L δεν έφυγε ποτέ από τα φώτα της δημοσιότητας. Είναι ένα από τα αυθεντικά ‘vintage’ αυτοκίνητα των νέων, καθώς τα τελευταία 25 χρόνια είδαμε το 4L Trophy να αποδεικνύει ξανά και ξανά την αξία του στον τομέα της ευελιξίας, αλλά και της αξιοπιστίας.
Το πρωτότυπο 4EVER Trophy που παρουσιάζει η Renault στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, είναι το δεύτερο εμβληματικό της μοντέλο, μετά το Renault 5 Prototype που λανσάρεται σε ηλεκτρική έκδοση, ως μέρος του στρατηγικού πλάνου Renaulution. Η Renault, εξηλεκτρίζει το μέλλον της, στηριζόμενη στο ένδοξο παρελθόν της.
ΜΙΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΤΟΛΜΗΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Το Renault 4EVER Trophy προκαλεί με την εμφάνισή του, ενώ ξυπνάει παλιές αναμνήσεις. Κάτω από το μυώδες αμάξωμα, οι στιλιστικοί δεσμοί με τον πρόγονό του, το 4L, κάνουν αισθητή την παρουσία τους:
- Η σιλουέτα με το ‘φουσκωμένο’ καπό, ο προφυλακτήρας και το χαρακτηριστικό κυβοειδές πίσω μέρος
- Τα πίσω, τραπεζοειδή πλαϊνά παράθυρα με τις στρογγυλεμένες γωνίες τους, βρίσκονται ακριβώς πάνω από τους πίσω τροχούς
- Τα εμπρός φτερά έχουν μείνει χωρίς φώτα ή διακοσμητικά στοιχεία
- Τα φτερά και οι προεκτάσεις των θόλων φτάνουν μέχρι τη μάσκα
Το ρετρό στυλ δένει αρμονικά με τις τεχνολογικά εκλεπτυσμένες γραμμές.
Το πρωτότυπο έχει τονισμένες καμπύλες και πολύ ιδιαίτερα σχεδιασμένη μάσκα. Οι «ultra tech» συνδέσεις μεταξύ των ακτίνων στις ζάντες και του αμαξώματος προσδίδουν μία επιπλέον μοντέρνα νότα. Το ίδιο συμβαίνει και με το γωνιώδες χείλος γύρω από την οροφή.
“Το 4L είναι ένας μύθος. Και οι μύθοι δεν πεθαίνουν ποτέ! Σήμερα, μιλάμε για μία καθολική εκ νέου προσέγγιση του 4L, ενός αυτοκινήτου που όλοι μπορούν να αγαπήσουν, την οποία θέλουμε να ανακαλύψουμε μέσα από τον σύγχρονο και εξηλεκτρισμένο επαναπροσδιορισμό του.”
Luca de Meo, Chief Executive Officer της RENAULT S.A
“Για να εντάξουμε το 4EVER Trophy στη σύγχρονη εποχή, εφοδιάσαμε το σχήμα του με τεχνολογικές καινοτομίες . Όλα αυτά τα συστατικά έχουν κατασκευαστεί προσεκτικά έτσι ώστε η σχεδίαση να έχει απήχηση σε όσους είναι εξοικειωμένοι με το 4L και την ένδοξη ιστορία του, αλλά και σε όσους ανήκουν στις νεότερες γενιές.”
Gilles Vidal, Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής τμήματος σχεδιασμού της Renault
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΩΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
Το 4EVER Trophy ενσωματώνει μια νέα προσέγγιση της εμβληματικής φαρδιάς & οριζόντιας μάσκας του Renault 4 με τα στρογγυλά, ενσωματωμένα φώτα, των οποίων τη θέση έχουν πάρει τα φωτιστικά σώματα LED Matrix. Τα καινοτόμα αυτά φώτα χαρίζουν στο αυτοκίνητο μια εντυπωσιακή ταυτότητα. Ενώ τα εντελώς ανασχεδιασμένα και αναγνωρίσιμα πίσω φώτα είναι εύκολα αναγνωρίσιμα και αποτελούν ξεκάθαρη παραπομπή στο εμβληματικό 4L.
ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΟΧΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ
Ένα ηλεκτρικό όχημα που ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα: αυτό αντιλαμβάνεται κανείς με την πρώτη ματιά βλέποντας το 4EVER Trophy.
Το κάτω μέρος του 4EVER Trophy, βαμμένο σε ασημί Gun Metal απόχρωση, έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει αισθητικά με την ύπαιθρο, αναδεικνύοντας τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Το σύνολο ξεχωρίζει χάρη στην ιδιαίτερη αισθητική του, με την ασημί βαφή και τις μωβ αποχρώσεις στις μπάρες οροφής, τα ελατήρια των αναρτήσεων και τα σήματα στις ζάντες.
Η εικόνα ενός ‘dune-buggy’, χαρίζει στο 4EVER Trophy μία εντυπωσιακή εμφάνιση. Το κοίλο καπό έχει έναν τεράστιο αεραγωγό που βελτιώνει θεαματικά την αποτελεσματικότητα του ψυγείου που βρίσκεται στο μέσον της μάσκας. Ο μπροστινός πρόβολος έχει μειωθεί σημαντικά προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου.
Με τη ρεζέρβα τοποθετημένη στην οροφή από ανθρακονήματα, ένα φτυάρι και τις κυματιστές ράμπες στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας, το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να κινηθεί εκτός δρόμου.
Τα τεράστια προστατευτικά πάνελ στο κάτω μέρος του αμαξώματος και τα προστατευτικά στα ‘φρύδια’ των φτερών αφήνουν μία σημαντική απόσταση 20εκ. γύρω από τους θόλους των τροχών. Το ψηλωμένο αμάξωμα αναδεικνύει το μέγεθος των τροχών (753 mm) και τις ζάντες των 19 ιντσών. Το κάτω μέρος έχει ενισχυθεί για να παρέχει μεγαλύτερη προστασία στην μπαταρία που βρίσκεται στο μέσον του πλαισίου.
Κάθε τροχός του 4EVER Trophy διαθέτει έναν ορατό συμπιεστή αέρος ώστε ο οδηγός να μπορεί να ρυθμίσει από το εσωτερικό την πίεση στα λάστιχα, προσαρμόζοντας τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τον τύπο του εδάφους.
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ B–SUV
Το 4EVER Trophy δείχνει το δρόμο για το μελλοντικό ηλεκτρικό SUV κατηγορίας Β της Renault, που θα προσφέρει άνετη πρόσβαση σε αστικούς και αγροτικούς δρόμους.
Όπως και το Renault 5, έτσι και αυτό θα βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-BEV, που χρησιμοποιείται για ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας Β. Η πλατφόρμα αυτή εξασφαλίζει βέλτιστη απόδοση αναφορικά με την αυτονομία, την ακουστική και τη συμπεριφορά στο δρόμο, χωρίς όμως να απαιτεί κανένα συμβιβασμό στη σχεδίαση.
Το positioning των μελλοντικών Renault 5 και Renault 4 θα είναι παρόμοιο με τα Clio και Captur, εκπροσωπώντας τη νέα γενιά μοντέλων Renault.
Όπως και ο προκάτοχός του, το μελλοντικό μοντέλο που θα βασίζεται στα μοτίβα του 4EVER Trophy, θα κατασκευάζεται στη Γαλλία, ενώ όπως και όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα CMF-BEV, θα κατασκευάζεται στο ElectriCity hub στη βόρεια Γαλλία.
Εδώ μπορείτε να δείτε το σχετικό video:
RENAULT 4EVER TROPHY
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μήκος: 4.160 χλστ.
Πλάτος: 1.950 χλστ.
Ύψος: 1.900 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.570 χλστ.
Διαστάσεις ελαστικών: 255/55R19
Κινητήρας : αμιγώς ηλεκτρικός, ρότορας περιέλιξης