Η Ford επιταχύνει την υπόσχεση της για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον

Η Ford επιταχύνει την υπόσχεση της για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον – Ντεμπούτο της Mustang MachE στην Ευρώπη στο μοναδικό roadshow της Ford με την ονομασία “Go Electric

  •  Η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E σκοπεύει να ξυπνήσει την επιθυμία της Ευρώπης για τα ηλεκτρικά οχήματα έχοντας ως στόχο να προσφέρει αυτονομία έως και 600 km, ομαλή συνδεσιμότητα και over-the-air ενημερώσεις λογισμικού
  • Η νέα Mustang Mach-E πραγματοποιεί το ευρωπαϊκό, δημόσιο ντεμπούτο της στο Λονδίνο, στο μοναδικό roadshow της Ford με την ονομασία ‘Go Electric’
  • Η Ford σκοπεύει να λανσάρει 18 εξηλεκτρισμένα οχήματα στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι τα τέλη του 2021, εκ των οποίων τα 14 τη φετινή χρονιά. Ο εξηλεκτρισμός των best-seller μοντέλων της Ford μπορεί να εξοικονομήσει για τους ευρωπαίους πελάτες πάνω από 30εκατομμύρια ευρώ ετησίως σε δαπάνες καυσίμου
  • Η Ford επενδύει για την εγκατάσταση 1.000 σημείων φόρτισης σε εγκαταστάσεις της, στην IONITY καθώς και στο Δίκτυο Φόρτισης FordPass ούτως ώστε να υποστηρίξει την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης καλώντας όλους για την ταχύτερη επέκταση των δημόσιων υποδομών και δικτύων φόρτισης

Η Ford αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά τη νέα Mustang Mach-E στο ευρωπαϊκό κοινό, με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της εμπειρίας “Go Electric” που στόχο έχει να συνεισφέρει στην ομαλή μετάβαση των αγοραστών της γηραιάς ηπείρου σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον.

Με προβλεπόμενη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 600 km στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου WLTP1, η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E στοχεύει να βάλει τέλος το «άγχος αυτονομίας» αποτελώντας για την Ford την αιχμή του δόρατος σε μία ραγδαία αναπτυσσόμενη γκάμα εξηλεκτρισμένων οχημάτων.

Οι πελάτες της Ford στην Ευρώπη θα μπορούν έως τα τέλη του 2021 να επιλέξουν ένα από τα 18 εξηλεκτρισμένα οχήματα της, με τα 14 από αυτά να διατίθενται κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Η εταιρεία υπόσχεται να προσφέρει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις σε όλα τα μελλοντικά επιβατικά μοντέλα της. Σε όλο τον κόσμο, η Ford επενδύει πάνω από 11 δις δολάρια για τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων της.

Τα εξηλεκτρισμένα οχήματα της Ford βασίζονται σε μία γκάμα τεχνολογιών που περιλαμβάνει ήπια υβριδικά (48-volt), πλήρως υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, προσφέροντας έτσι καινοτόμες λύσεις, οι οποίες ταιριάζουν σε όλες τις απαιτήσει των αγοραστών. Η Ford εκτιμά ότι το όφελος στο κόστος καυσίμου που θα έχουν οι πελάτες της μόνο από τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των μοντέλων Fiesta, Focus και Kuga, μπορεί να ξεπεράσει τα 30 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.2

Τα πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα της Ford θα υποστηρίζονται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο με λύσεις φόρτισης (Ford Charging Solutions), το οποίο θα προσφέρει ομαλή πρόσβαση σε όλη την Ευρώπη τόσο σε οικιακούς φορτιστές, όσο και σε δημόσιους σταθμούς και σημεία φόρτισης. Οι αγοραστές της Mustang Mach-E που θα κάνουν μία κράτηση το 2020, θα λάβουν δωρεάν συνδρομή διάρκειας 1 έτους για υπηρεσίες της εφαρμογής FordPass, η οποία προσφέρει πρόσβαση για χρήση του Δικτύου Φόρτισης FordPass και πληρωμή των αντίστοιχων υπηρεσιών από ένα λογαριασμό.3

Η Ford ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να δημιουργήσει 1.000 σταθμούς φόρτισης σε εγκαταστάσεις της εταιρείας σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια της επόμενης τριετίας, προκειμένου να καταστήσει τη φόρτιση απλή και άνετη για τους εργαζομένους της. Ο Stuart Rowley, president, Ford Ευρώπης, κάλεσε κυβερνήσεις, βιομηχανίες και ινστιτούτα να υποστηρίξουν αυτή την προσπάθεια για εξηλεκτρισμό με ταχύτερη επέκταση των δημόσιων υποδομών.

«Η Ford βρίσκεται στην πρώτη γραμμή μιας πραγματικής αλλαγής και δεσμευόμαστε να προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας την μεγαλύτερη γκάμα επιλογών εξηλεκτρισμού» δήλωσε ο Rowley. «Οι υποδομές αποτελούν ένα ζήτημα κρίσιμης σημασίας προκειμένου οι πελάτες να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στην ηλεκτροκίνηση, αλλά δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας. Οι επενδύσεις που πρέπει να επιταχυνθούν από τους βασικούς ενδιαφερόμενους σε όλη τη Μ. Βρετανία και την Ευρώπη είναι σημαντικότερες από ποτέ.»

Η Mustang MachE εξελίχθηκε στην Ευρώπη, για την Ευρώπη

Η Mustang Mach-E – ένα αυτοκίνητο που διέπεται από τις ίδιες αρχές οι οποίες ενέπνευσαν όλα αυτά τα χρόνια το δημοφιλέστερο σπορ κουπέ μοντέλο σε όλο τον κόσμο – φτάνει στην Ευρώπη αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η Ford δημιούργησε την πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E SUV μέσω μιας εξελικτικής διαδικασίας επικεντρωμένης αποκλειστικά στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών. Οι μηχανικοί της Ford Ευρώπης ενεπλάκησαν από την αρχή στην εξέλιξη της αρχιτεκτονικής του οχήματος, στο επιμέρους μέρη της καθώς και στα χαρακτηριστικά των λογισμικών συστημάτων του, ώστε το τελικό προϊόν να καλύπτει τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών.

Οι προδιαγραφές ελατηρίων και αμορτισέρ, το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και οι ρυθμίσεις της τετρακίνησης της Mustang Mach-E έχουν προσαρμοστεί ειδικά με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών δρόμων αλλά και το στυλ οδήγησης των αγοραστών της γηραιάς ηπείρου.

Εξοπλισμένη με την μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία (extended-range) και κίνηση στους πίσω τροχούς, η ηλεκτρική αυτονομία της Mustang Mach-E φτάνει τα 600 km, σύμφωνα με το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα μεγάλα ταξίδια. Αξίζει να σημειωθεί πως το 85% των πελατών Mustang Mach-E που προχώρησαν σε προ-παραγγελία έχουν επιλέξει την έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία (extended-range).

Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW στους σταθμούς της κοινοπραξίας IONITY, η Mustang Mach-E θα μπορεί να αυξήσει την αυτονομία της έως και για 93 χλμ. με φόρτιση που θα διαρκεί μόλις 10 λεπτά.4 Η Mustang Mach‑E στην έκδοση standard-range υπολογίζεται πως θα μπορεί να φορτίζει την μπαταρία της από το 10% έως και το 80% της μέγιστης χωρητικότητας της σε περίπου 38 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC.5

Στο σπίτι, η Ford προσφέρει μία λύση επιτοίχιου φορτιστή (Ford Connected Wallbox) με πέντε φορές μεγαλύτερη ισχύ φόρτισης σε σχέση με μία οικιακή πρίζα. Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές μπορούν, κατ’ εκτίμηση, να εξασφαλίσουν μέση αυτονομία 62 χλμ. ανά ώρα φόρτισης στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς.4

Μέσω της συνδεσιμότητας που παρέχει το ενσωματωμένο modem FordPass Connect, η Mustang Mach-E έχει τη δυνατότητα να βελτιώνει συνεχώς την απόδοσή της μέσα από ασφαλείς, ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού (over-the-air updates) που μπορούν να αυξήσουν τις επιδόσεις του οχήματος αλλά και τα χαρακτηριστικά της επόμενης γενιάς του συστήματος επικοινωνιών και ψυχαγωγίας SYNC® .

Η επόμενη γενιά του συστήματος SYNC χρησιμοποιεί τη μηχανική μάθηση για να προσαρμόζεται γρήγορα στις προτιμήσεις των οδηγών και να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου. Μία οθόνη αφής 15,5 ιντσών και η απλή διεπαφή της καταργεί τα περίπλοκα μενού και διευκολύνει την πρόσβαση με λειτουργίες μέσω αφής, χειρονομιών swipe & pinch και φωνητικού ελέγχου. Με συνδεσιμότητα βασισμένη σε cloud, το σύστημα διαθέτει επίσης ασύρματη συμβατότητα με εφαρμογές Apple CarPlay, Android Auto και AppLink από smartphones και κινητές συσκευές.

Η Mustang Mach-E «ερμηνεύει» εκ νέου το σχεδιαστικό DNA της εμβληματικής Mustang. Μία κομψή, κουπέ σιλουέτα και ένα ανάγλυφο καπό συνδυάζονται με αθλητικά πίσω τμήματα και ένα στιβαρό, μυώδες «στήσιμο». Το αεροδυναμικό προφίλ επωφελείται από σύγχρονες πινελιές, όπως η απουσία προεξεχουσών λαβών στις πόρτες και η κυρτή σχεδίαση της οροφής.

Μία εντελώς νέα αρχιτεκτονική αμαξώματος έρχεται να υποστηρίξει το ανοιχτό, φωτεινό και ευάερο περιβάλλον του εσωτερικού. Η σύγχρονη σχεδίαση συνδυάζεται με έξυπνες λύσεις που ενισχύουν τη λειτουργικότητα, όπως τα βραβευμένα με iF Design Award ηχεία του συστήματος ήχου της Bang & Olufsen που είναι ενσωματωμένα στα ταμπλό θυμίζοντας σε σχήμα μία μπάρα ήχου.

Η Mustang Mach-E διαθέτει επίσης τρία μοναδικά προφίλ οδήγησης – Whisper, Engage και Unbridles. Το καθένα προσαρμόζει τη συμπεριφορά του οχήματος, τον εσωτερικό φωτισμό και τα δυναμικά animations του πίνακα οργάνων σύμφωνα με το επιθυμητό στυλ. Ακόμα και οι ήχοι  του οχήματος είναι προσαρμοσμένοι ούτως ώστε να προσφέρουν μία γνήσια, πλήρως ηλεκτρική εμπειρία.

«Με τη Mustang Mach-E ξυπνάμε τον ενθουσιασμό για την ηλεκτροκίνηση» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Είναι μία Mustang για μία νέα γενιά – και η πρώτη την οποία οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν, να διαμορφώσουν, να εξατομικεύσουν, ακόμα και να κανονίσουν για την παράδοσή της, μέσω του διαδικτύου.»

Ηλεκτροκίνηση για κάθε περίπτωση

Η Ford δεσμεύεται να προσφέρει μία εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε επιβατικό μοντέλο που θα λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά. Προσφέροντας μία ολοκληρωμένη και πολυσχιδή γκάμα συστημάτων ηλεκτροκίνησης, η Ford είναι σε θέση να προσαρμόσει παραμέτρους, όπως είναι για παράδειγμα οι επιδόσεις, ανάλογα με διαφορετικά σενάρια λειτουργίας και διαφορετικά οχήματα, ούτως ώστε να προσφέρει στους πελάτες της τις πατροπαράδοτες αξίες της μάρκας – όπως η εμπιστοσύνη, η προσιτή τιμή και η οδηγική απόλαυση – τόσο στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων, όσο και σε εκείνη των επαγγελματικών.

Η Ford εκτιμά ότι τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της θα καταλάβουν έως τα τέλη του 2022 ποσοστό άνω του 50% επί των συνολικών της πωλήσεων στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων. Μέχρι τότε, η εταιρεία προβλέπει ότι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων επιβατικών οχημάτων της θα έχουν ανέλθει στο 1 εκατομμύριο.2

Τα 18 εξηλεκτρισμένα οχήματα που η Ford έχει αναγγείλει για τους πελάτες της στην Ευρώπη πριν από τα τέλη του 2021 περιλαμβάνουν:

  • Fiesta EcoBoost Hybrid,6 Puma EcoBoost Hybrid, Focus EcoBoost Hybrid, 6 Kuga EcoBlue Hybrid, Transit Custom EcoBlue Hybrid, Tourneo Custom EcoBlue Hybrid και Transit EcoBlue Hybrid – όλα με ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt, η οποία προσφέρει μειωμένες εκπομπές CO2, βελτιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου και μία ακόμα πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία, με πιο άμεση απόκριση
  • Mondeo Hybrid, Kuga Hybrid, 6 SMAX Hybrid6 και Galaxy Hybrid6 – όλα με αυτοφορτιζόμενη, πλήρως υβριδική τεχνολογία κίνησης με βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, η οποία αποτελεί μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση έναντι του diesel. Η συγκεκριμένη λύση παρέχει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον με συχνά “σταμάτα-ξεκίνα”
  • Explorer PlugIn Hybrid, Kuga PlugIn Hybrid, Transit Custom PlugIn Hybrid και Tourneo Custom PlugIn Hybrid – όλα με δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, σε συνδυασμό με την αυτονομία και ελευθερία που παρέχει ένας συμβατικός κινητήρας εσωτερικής καύσης
  • Mustang MachE6 καθώς και ένα πλήρως ηλεκτρικό Transit van6 – αμφότερα με δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ρεύμα και μηδενικές εκπομπές ρύπων
  • Ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα (LCV) θα ανακοινωθεί αργότερα μέσα στη χρονιά

 Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ford ανακοίνωσε μία σημαντική επένδυση ύψους 24 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία θα υποστηρίξει τη στρατηγική εξηλεκτρισμού της εταιρείας με μία προηγμένη εγκατάσταση για τη συναρμολόγηση μπαταριών στο εργοστάσιο παραγωγής της εταιρείας που βρίσκεται στη Βαλένθια της Ισπανίας.

Δύο νέες γραμμές συναρμολόγησης αναμένεται να υποστηρίξουν την παραγωγή των προηγμένων μπαταριών ιόντων λιθίου που θα προσφέρουν ενέργεια για την κίνηση των νέων Kuga Plug-In Hybrid, Kuga Hybrid, καθώς και των αντίστοιχων για τα S- MAX Hybrid και Galaxy Hybrid, παράλληλα με τα εν λόγω οχήματα, με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας αλλά και της βιωσιμότητας στον τομέα της παραγωγής. Η παραγωγή στη νέα αυτή μονάδα θα ξεκινήσει τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Η Ford βοηθά στην ανάπτυξη των επαγγελματικών δραστηριοτήτων των πελατών της λανσάροντας για πρώτη φορά στην κατηγορία συστήματα ηλεκτροκίνησης για τα αντίστοιχα οχήματά της. Το Transit Custom Plug-In Hybrid λανσάρεται μετά από εκτεταμένες δοκιμές διάρκειας ενός έτους που έγιναν σε πραγματικές συνθήκες. Από αυτές προέκυψε ότι τα plug-in υβριδικά επαγγελματικά οχήματα αποτελούν την πιο πρακτική και άμεσα διαθέσιμη επιλογή για επιχειρήσεις που επιδιώκουν τη συμμόρφωσή τους με τα σύγχρονα και πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων στις πόλεις.

Αξιοποιώντας το αμιγώς ηλεκτροκίνητο προγράμματα κίνησης, ένας στόλος 20 πρωτοτύπων Transit Custom Plug-In Hybrid van κάλυψε πάνω από 240.000 km με σκοπό να διερευνηθεί κατά πόσον οι επαγγελματίες μπορούσαν να διεκπεραιώσουν τις συνήθεις καθημερινές εργασίες που εκτελούσαν με τα πετρελαιοκίνητα οχήματά τους.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το 75% της χιλιομετρικής κάλυψης του στόλου στο Κεντρικό Λονδίνο και το 49% στην περιοχή του Μείζονος Λονδίνου πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του προγράμματος αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Τα αποτελέσματα της δοκιμής υπογραμμίζουν ότι ακόμα και χωρίς ολοκληρωμένο δίκτυο φόρτισης, τα υβριδικά van μπορούν να μειώσουν δραστικά τις εκπομπές  ρύπων στα κέντρα των πόλεων αξιοποιώντας την ευελιξία που προσφέρουν οι range extender βενζινοκινητήρες τους, οι οποίοι εξασφαλίζουν την απαραίτητη αυτονομία για την ολοκλήρωση μεγαλύτερων αποστάσεων, εφόσον είναι απαραίτητο.

Περαιτέρω δοκιμές σε Κολωνία και Βαλένθια θα προσφέρουν δεδομένα από διαφορετικές αγορές, πόλεις και τύπους πελατών, περιλαμβάνοντας ένα μίγμα οχημάτων που θα αποτελείται από μοντέλα, όπως το Transit Custom Plug-In Hybrid van και το όχημα μεταφοράς προσωπικού, Tourneo Custom Plug-In Hybrid.

Το εξηλεκτρισμένο Transit Custom Hybrid αναδείχτηκε International Van of the Year 2020.

Κορυφαίο οικοσύστημα φόρτισης

Για να βοηθήσει τους καταναλωτές να μεταβούν πιο ομαλά και με αυτοπεποίθηση σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον, η Ford πρωτοστατεί στη δημιουργία ολοκληρωμένων υποδομών φόρτισης που απαιτούνται για την υποστήριξη plug-in υβριδικών και πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.

Μέσα στην επόμενη τριετία, η Ford θα λανσάρει 1.000 σημεία φόρτισης που θα εξυπηρετούν τους εργαζομένους της σε εγκαταστάσεις της εταιρείας. Η Ford είναι επίσης ιδρυτικό μέλος και μέτοχος στην κοινοπραξία IONITY, η οποία στοχεύει να κατασκευάσει 400 σταθμούς ταχείας φόρτισης σε κύριες ευρωπαϊκές τοποθεσίες μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς. Οι συγκκριμενοι σταθμοί θα εξασφαλίζουν μέγιστη ισχύ φόρτισης 350 kW, η οποία θα επιτρέπει μία σημαντική μείωση των χρόνων φόρτισης για τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα σε σχέση με τα υπάρχοντα συστήματα – ιδανικό για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Οι φορτιστές της IONITY θα προσφέρουν προνομιακές τιμές για πελάτες Ford.

Σε συνεργασία με τη NewMotion και μέσω της συνδεσιμότητας του FordPass Connect, η εφαρμογή FordPass θα παρέχει στους πελάτες Ford πρόσβαση στο μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο δημόσιων σταθμών φόρτισης στην Ευρώπη. Οι πελάτες της Ford θα μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή FordPass για να εντοπίζουν εύκολα, να καθοδηγηθούν, να πληρώνουν αλλά και να παρακολουθούν τη φόρτιση σε περισσότερα από 125.000 τοποθεσίες του Δικτύου Φόρτισης FordPass σε 21 χώρες, πληρώνοντας για τις σχετικές υπηρεσίες από ένα λογαριασμό.

Βοηθώντας τους καταναλωτές στη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή

Το roadshow της Ford με τίτλο “Go Electric” είναι μία μοναδική, συναρπαστική και διαδραστική εμπειρία, η οποία είναι σχεδιασμένη προκειμένου να βοηθήσει τους καταναλωτές να κατανοήσουν την ηλεκτροκίνηση αλλά και να αποφασίσουν για την αγορά ενός εξηλεκτρισμένου οχήματος.

Ξεκινώντας από το περίφημο Marble Arch στο Λονδίνο, η εμπειρία “Go Electric” θα προσεγγίσει στη Μ. Βρετανία περίπου 4 εκατομμύρια καταναλωτές κατά τη διάρκεια ενός τουρ διάρκειας έξι μηνών. Θα ακολουθήσουν εμπειρίες “Go Electric” σε επτά ακόμα ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται εκείνες της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ολλανδίας. Πρακτικές, αλλά και συναρπαστικές συνάμα δραστηριότητες αναμένεται να βοηθήσουν στην  απομυθοποίηση του τεχνολογιών εξηλεκτρισμού βοηθώντας ταυτόχρονα τους καταναλωτές που πιθανόν να μην έχουν ξεκαθαρίσει τις διαφορές μεταξύ των διαφόρων συστημάτων ηλεκτροκίνησης και τα πλεονεκτήματα του καθενός ξεχωριστά.

Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Ford7 αποκάλυψε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι φιλοδοξούν να αποκτήσουν κάποια στιγμή ένα ηλεκτροκίνητο όχημα, με σχεδόν τους μισούς (το 45%) να θεωρούν ότι το μεγαλύτερο όφελος θα είναι η κατάργηση των στάσεων για ανεφοδιασμό στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Ωστόσο, το 40% ισχυρίζεται ότι γνωρίζει ελάχιστα για τα ηλεκτρικά οχήματα – κάτι που σημαίνει ότι η μετάβαση από την αντλία ανεφοδιασμού καυσίμου στην πρίζα έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά της. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (49%) θεωρούν ότι η έλλειψη υποδομών φόρτισης αποτελεί τη σημαντικότερη τροχοπέδη στην απόφασή τους να προβούν στην αγοράς ενός ηλεκτρικού οχήματος.

«Η Ford ανέκαθεν στόχευε στον εκδημοκρατισμό οχημάτων και τεχνολογιών, και τώρα σκοπεύουμε να ακολουθήσουμε την ίδια τακτική για τον εξηλεκτρισμό. Με 18 νέα εξηλεκτρισμένα οχήματα να έρχονται στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2021, θα έχουμε μία εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε πελάτη, κατάλληλη για το budget και τις ανάγκες του» δήλωσε ο Rowley. «Το πανευρωπαϊκό μας roadshow θα βοηθήσει στη απομυθοποίηση των εξηλεκτρισμένων εκδόσεων για όλους τους πελάτες μας και θα τους δώσει όλα όσα χρειάζονται για να επιλέξουν αυτό που εξυπηρετεί το στυλ ζωής τους.»

# # #

  • Explorer Plug-In Hybrid, εκπομπές CO2 από 66 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 2,9 l/100 km NEDC
  • Kuga EcoBlue Hybrid, εκπομπές CO2 από 111 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 4,3 l/100 km NEDC
  • Kuga Plug-In Hybrid, εκπομπές CO2 από 26 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 1,2 l/100 km NEDC
  • Mondeo Hybrid, εκπομπές CO2 από 94 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 4,1 l/100 km NEDC
  • Puma EcoBoost Hybrid, εκπομπές CO2 από 96 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 4,2 l/100 km NEDC
  • Tourneo Custom EcoBlue Hybrid, εκπομπές CO2 από 145 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 5,5 l/100 km NEDC
  • Tourneo Custom Plug-In Hybrid, εκπομπές CO2 από 70 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 3,1 l/100 km NEDC
  • Transit EcoBlue Hybrid, εκπομπές CO2 από 143 g/km and fuel efficiency from 5.5 l/100 km NEDC
  • Transit Custom EcoBlue Hybrid, εκπομπές CO2 από 137g/km, fuel efficiency from 5.3 l/100 km NEDC
  • Transit Custom Plug-In Hybrid, εκπομπές CO2 από 60 g/km, fuel efficiency 2.7 l/100 km NEDC

 

1 Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Τα οχήματα με έγκριση τύπου Light Duty Vehicle με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) θα έχουν στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας  και εκπομπών CO2 για τους κύκλους New European Drive Cycle (NEDC) και WLTP. Το WLTP θα αντικαταστήσει πλήρως το NEDC το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2020. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών. Στο πλαίσιο της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αναγωγή των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 στο WLTP. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, επομένως το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

2 Βάσει των προβλεπόμενων στοιχείων πωλήσεων της Ford.

3 Απαιτείται ενεργοποίηση της λειτουργίας.

4 Αυτονομία και χρόνος φόρτισης σύμφωνα με υπολογιστικές μηχανολογικές προσομοιώσεις του κατασκευαστή και μεθόδου υπολογισμού αυτονομίας σύμφωνα με το WLTP. Επίσημα εγκεκριμένες τιμές κατανάλωσης ενέργειας θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η έναρξη πωλήσεων Η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται όσο η μπαταρία πλησιάζει στη μέγιστη χωρητικότητά της. Κάθε αποτέλεσμα ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τους χρόνους αιχμής φόρτισης και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Η πραγματική αυτονομία του οχήματος μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες όπως εξωτερικά στοιχεία, οδηγικές συμπεριφορές, συντήρηση οχήματος και ηλικία μπαταρίας ιόντων λιθίου.

 5 Χρόνος φόρτισης με χρήση υπολογιστικών μηχανολογικών προσομοιώσεων του κατασκευαστή. Η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται όσο η μπαταρία πλησιάζει στη μέγιστη χωρητικότητά της. Τα αποτελέσματά σας ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις ώρες αιχμής φόρτισης και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.

6 Επίσημα εγκεκριμένες τιμές κατανάλωσης ενέργειας και εκπομπών CO2 θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η έναρξη πωλήσεων

7 Την έρευνα διεξήγαγε η παγκόσμια εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα έρευνας και ανάλυσης, PSB τον Ιούνιο του 2019 με συμμετοχή 3.000 ατόμων σε Ευρώπη, Ασία και Κίνα, στο διάστημα μεταξύ 6 Ιουνίου και 14 Ιουνίου. Το Ευρωπαϊκό δείγμα καλύπτει 200 ερωτηθέντες από Μ. Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία,  Ισπανία και Ιταλία.

Μοιραστείτε το άρθρο: