Νέο Ford Puma ST – Tο πρώτο SUV της Ford Performance στην Ευρώπη συνδυάζει οδηγικές συγκινήσεις με κορυφαία χρηστικότητα

  • Το νέο Ford Puma ST με ισχύ 200 ίππων και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα διαθέτει το μοναδικό στην κατηγορία του μηχανικό διαφορικό περιορισμένης οδήγησης (LSD) και διαφορετικά drive modes – από το Eco μέχρι το “σκληροπυρηνικό” Track
  • Το πρώτο SUV της Ford Performance στην Ευρώπη υιοθετεί ένα ειδικά εξελιγμένο πλαίσιο με 40% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία στον πίσω άξονα σε σχέση με τον αντίστοιχο του Fiesta ST, με στόχο να αντισταθμιστεί το υψηλότερο κέντρο βάρους. Επίσης, διαθέτει τα εξελιγμένα πίσω ελατήρια ανακατανομής πλευρικού φορτίου της Ford για βέλτιστη ευελιξία
  • Με τολμηρή και σπορ σχεδίαση, το νέο Puma ST διατίθεται στον αποκλειστικό χρωματισμό Mean Green, διαθέτει ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, καθίσματα της Recaro, σύστημα Local Hazard Information, καθώς και το πρωτοποριακό MegaBox της Ford που εξασφαλίζει κορυφαίο χώρο αποσκευών

Το νέο Ford Puma ST φέρνει τις καταξιωμένες δυναμικές επιδόσεις της Ford Performance στην κατηγορία των συμπαγών SUV για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

Αναβαθμισμένο και με προηγμένες τεχνολογίες που φέρουν τη γνωστή υπογραφή “Sports Technologies”, όπως το προαιρετικό και μοναδικό στην κατηγορία διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) και τα πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων, το νέο Puma ST διαθέτει επίσης επιλέξιμα προφίλ οδήγησης που περιλαμβάνουν το πρόγραμμα Sport και – για πρώτη φορά σε μοντέλο της Ford Performance – το Eco, προσφέροντας έτσι επιλογές για ποικίλα οδηγικά σενάρια.

Ο συνδυασμός όλων αυτών των καινοτομιών προσφέρει τη γνώριμα συναρπαστική οδηγική εμπειρία για την οποία τα μοντέλα της Ford Performance φημίζονται σε όλη την Ευρώπη, διατηρώντας όμως παράλληλα την άνεση και την ευελιξία που προσφέρει το νέο και συμπαγές SUV μοντέλο της Ford.

Το νέο Puma ST χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1.5L EcoBoost με απόδοση 200 ίππων1 ο οποίος εξασφαλίζει επιτάχυνση  0‑100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα. Το βελτιστοποιημένο πλαίσιο περιλαμβάνει ειδικές ρυθμίσεις στον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, στις αντιστρεπτικές δοκούς και στα αμορτισέρ. Η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης είναι κατά 25% ταχύτερη και τα φρένα κατά 17% μεγαλύτερα από εκείνα του βασικού Puma. Με τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, το νέο Puma ST προσφέρει τη μέγιστη ευελιξία ανάμεσα σε όλα τα SUV μοντέλα της Ford.

Οι βελτιωμένες επιδόσεις και ο δυναμικός σχεδιασμός συνδυάζονται τόσο με σημαντικές καινοτομίες, όπως η τεχνολογία συνδεδεμένου οχήματος Local Hazard Information2, όσο και με πρακτικές λύσεις, όπως το Ford MegaBox, το οποίο προσφέρει 80 λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών – λύση που αποδεικνύεται εξαιρετικά πρακτική στην καθημερινότητα.3

«Όσοι αγαπούν τη σπορ οδήγηση δεν χρειάζεται να συμβιβαστούν με λιγότερες συγκινήσεις επειδή η ζωή απαιτεί ένα πιο ‘λογικό’ αυτοκίνητο. Γι’ αυτό, πρωταρχική μας προτεραιότητα ήταν το Puma ST να είναι συναρπαστικό και ικανό όπως όλα τα μοντέλα ST, χωρίς να θυσιάζεται η πρακτικότητα ενός Puma» δήλωσε ο Stefan Muenzinger, Ford Performance manager, Europe. «Πιστεύουμε ότι έχουμε το SUV με την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία του. Πραγματικά, το νιώθεις συνδεδεμένο με το οδηγό του και διαθέτει την αληθινή αίσθηση ενός ST μοντέλου. Είναι απόλαυση να το οδηγείς.»

 

Επαναπροσδιορίζοντας την ευελιξία ενός SUV

Η Ford Performance συνεργάστηκε με την Michelin για να αναπτύξουν έναν ειδικό τύπο ελαστικού που θα συμπληρώνει το αναβαθμισμένο πλαίσιο του Puma ST, χωρίς θυσίες στην οδηγική ποιότητα, που αποτελεί μια από τις πιο συναρπαστικές αρετές ενός SUV μοντέλου.

Τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S μπορούν να αξιοποιούν πλήρως την πρόσθετη ελκτική πρόσφυση που προσφέρει το προαιρετικό, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της  Quaife, το οποίο περιλαμβάνεται στο προαιρετικό πακέτο Performance Pack.

Το νέο Puma ST είναι το μοναδικό μικρό SUV επιδόσεων στην Ευρώπη με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) που βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση των εμπρός τροχών προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια στις στροφές και μείωση των φαινομένων υποστροφής, κυρίως στην έξοδο των στροφών.

Το αμιγώς μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης κατανέμει περισσότερη ροπή στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση προκειμένου να μειώσει την ολίσθηση, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του κινητήρα.

Το προαιρετικό LSD λειτουργεί σε συνδυασμό με το Torque Vectoring Control, που βελτιώνει το κράτημα και μειώνει την υποστροφή, εφαρμόζοντας πίεση πέδησης στον εσωτερικό τροχό, όταν το όχημα στρίβει. Η ισορροπία στη λειτουργία των δύο συστημάτων έχει ρυθμιστεί από τους μηχανικούς της Ford Performance ώστε να επιτυγχάνεται βέλτιστη πρόσφυση στις στεγνές επιφάνειες και ομαλή συμπεριφορά στις βρεγμένες.

Το νέο Puma ST αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο την απόδοση της πλατφόρμας Β της Ford ώστε να αντισταθμίσει το εκ φύσεως υψηλότερο κέντρο βάρους του οχήματος. Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας έχει αναβαθμισμένη στρεπτική ακαμψία που φτάνει στα 2.000 Nm/deg – τιμή βελτιωμένη άνω του 40% συγκριτικά με εκείνη του Fiesta ST και κατά 50% σε σχέση με αυτή του βασικού Puma. Επίσης, μία αντιστρεπτική δοκός με διάμετρο 28 mm βρίσκεται ενσωματωμένη στο τμήμα σχήματος U του άξονα, ενώ εμπρός συναντάται μια αντίστοιχη με διάμετρο 24 mm που συμβάλει επίσης στην ευστάθεια όταν το όχημα στρίβει.

Τα πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων της Ford που είδαμε για πρώτη φορά στον πίσω άξονα του Fiesta ST βελτιώνουν επίσης την ευστάθεια, την ευελιξία και τη συνολική απόκριση του νέου Puma ST, εξασφαλίζοντας αυξημένη πλευρική ακαμψία.

Τα ελατήρια συνεργάζονται με αμορτισέρ διπλού θαλάμου της Hitachi εμπρός και πίσω, αποσβένοντας τις ανωμαλίες ανάλογα με τη συχνότητα των ταλαντώσεων. Τα αμορτισέρ αυτά εξασφαλίζουν την απαραίτητη ακαμψία που απαιτείται για καλύτερο έλεγχο του οχήματος, αλλά συγχρόνως την άνεση και την ποιότητα κύλισης στις υψηλότερες ταχύτητες σε δρόμους με μικροανωμαλίες. Επίσης, το νέο Puma ST διαθέτει ειδικά σαϊλεντμπλόκ που ανταπεξέρχονται στα υψηλά φορτία που αναπτύσσονται στην ανάρτηση.

Το σύστημα διεύθυνσης του νέου Puma ST έχει λόγο υποπολλαπλασιασμού 11.4:1 – σχεδόν 25% ταχύτερο από εκείνο του βασικού Puma – διαθέτοντας ένα αναβαθμισμένο ακραξονίο με μικρότερο βραχίονα τιμονιού και ταχύτερη κρεμαγιέρα.

«Το σύστημα διεύθυνσης είναι κομβικής σημασίας για όλα τα μοντέλα ST για τη διάδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος. Η είσοδος στις στροφές με το Puma ST είναι εξαιρετική. Η άμεση και ακριβής αντίδραση του οχήματος προσφέρει αυτοπεποίθηση – βασικό συστατικό για μία απολαυστική οδήγηση» δήλωσε ο Muenzinger.

Η απόδοση του συστήματος πέδησης έχει επίσης βελτιστοποιηθεί προσφέροντας μία γνήσια οδηγική εμπειρία ανάλογη του ονόματος ST. Η διάμετρος των εμπρός δίσκων είναι αυξημένη κατά 17% συγκριτικά με τη στάνταρ έκδοση του Puma, φτάνοντας τα 325 mm, με εκείνη των πίσω να ανέρχεται στα 271 mm. Η υποβοήθηση του συστήματος πέδησης του νέου Puma ST είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη αίσθηση και πληροφόρηση στη σπορ οδήγηση.

Πανίσχυρος EcoBoost κινητήρας με κορυφαία απόκριση

Ο προηγμένος βενζινοκινητήρας 1.5L EcoBoost των 200 ίππων της Ford, τον οποίο είδαμε για πρώτη φορά στο πολυβραβευμένο Fiesta ST, υιοθετεί προηγμένες τεχνολογίες υπερσυμπίεσης και ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης, μαζί με σύστημα Twin Variable Cam Timing, συνδυάζοντας σπορ επιδόσεις με βελτιστοποιημένη κατανάλωση.

Η αρχιτεκτονική του αλουμινένιου τρικύλινδρου κινητήρα προσφέρει με φυσικό τρόπο υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ οι επιδόσεις του αυξάνονται με την βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή και μιας ενσωματωμένης πολλαπλής εξαγωγής που ελαχιστοποιεί την απόσταση την οποία διανύουν τα καυσαέρια από τους κυλίνδρους προς τον υπερσυμπιεστή. Και οι δύο αυτές τεχνολογίες επιφέρουν την ταχύτερη αύξηση της πίεσης υπερπλήρωσης ελαχιστοποιώντας συγχρόνως την υστέρηση απόκρισης του τούρμπο.

Η μέγιστη ισχύς είναι διαθέσιμη στις 6.000 σαλ. και η μέγιστη ροπή, η οποία έχει αυξηθεί στα 320 Nm, μεταξύ 2.500 και 3.500 σ.α.λ., προσφέροντας γραμμική επιτάχυνση και άμεση απόκριση.

Εκτός από την ειδικά σχεδιασμένη εισαγωγή αέρα και το σύστημα εξαγωγής ελεύθερης ροής, το νέο Puma ST διαθέτει νέες βάσεις κινητήρα που ελαχιστοποιούν τις ανεπιθύμητες κινήσεις του, κυρίως στο απότομο στρίψιμο, υποστηρίζοντας την ίδια στιγμή την άνεση στην καθημερινή οδήγηση.

Με τη χρήση συστήματος ενεργού βαλβίδας στην εξάτμιση ενισχύεται ο απίστευτα συναρπαστικός σπορ ήχος του τρικύλινδρου κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι περαιτέρω την οδηγική εμπειρία. Η Ford Performance ρύθμισε τον ήχο της εξάτμισης ώστε να εναρμονίζεται καλύτερα με τον εξευγενισμένο SUV χαρακτήρα του νέου Puma ST, με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν 1 decibel πιο αθόρυβο από το Fiesta SΤ.

Μία ακόμα καινοτομία – η πρώτη στη βιομηχανία - επιτρέπει στον κινητήρα 1.5L EcoBoost να συνδυάζει την οικονομία καυσίμου με τις σπορ επιδόσεις. Η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford - η πρώτη για τρικύλινδρο κινητήρα - σταματά αυτόματα την παροχή καυσίμου και τη λειτουργία των βαλβίδων σε έναν από τους θαλάμους καύσης σε συνθήκες μειωμένου φορτίου, όπως στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με μικρές απαιτήσεις από τον κινητήρα.

Η τεχνολογία αυτή μπορεί να απενεργοποιεί ή να ενεργοποιεί ξανά έναν κύλινδρο σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου – 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού – εξοικονομώντας καύσιμο και συμβάλλοντας σε μία εκτιμώμενη κατανάλωση της τάξης των 6,0 l/100 km και εκπομπή CO2 134 g/km στον κύκλο NEDC (6,9 l/100 km και 155 g/km στο πρωτόκολλο WLTP).1 Επίσης, ένα φίλτρο σωματιδίων ταχείας ενεργοποίησης μειώνει τις εκπομπές σωματιδίων.

Το νέο Puma ST διατίθεται με ένα άμεσο στις αλλαγές 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με ομαλή λειτουργία, όπως αυτό του Fiesta ST, με πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης, που εξασφαλίζει με τους τροχούς των 19 ιντσών επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 220 km/h.

Προφίλ οδήγησης που ταιριάζουν στη διάθεσή σας

Τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης αποτελούν το κλειδί για την ευελιξία που παρέχει το νέο Puma ST. Από το πρόγραμμα Track, το οποίο “προετοιμάζει” το SUV της Ford για μέγιστη οδηγική απόλαυση, μέχρι το Eco, που διατίθεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της οικογένειας ST, τα προφίλ οδήγησης μπορούν να μεταβάλλουν το χαρακτήρα του νέου Puma ST ανάλογα με τις συνθήκες ή τη διάθεσή σας.

  • Στο Normal, η χαρτογράφηση του κινητήρα, το σύστημα ελέγχου τη πρόσφυσης, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESC), η ενεργή βαλβίδα ελέγχου στην εξάτμιση και το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση (EPAS) είναι διαμορφωμένα ώστε να προσφέρουν φυσική απόκριση και αίσθηση
  • Στο Eco, η χαρτογράφηση του κινητήρα και η απόκριση του γκαζιού είναι διαμορφωμένα με γνώμονα τη μικρότερη κατανάλωση καυσίμου
  • Στο Sport, η χαρτογράφηση του κινητήρα και το πεντάλ του γκαζιού προσφέρουν αυξημένη απόκριση, ενώ οι ρυθμίσεις του συστήματος ηλεκτρικής υποβοήθησης είναι προσαρμοσμένες για περισσότερη πληροφόρηση και καλύτερο έλεγχο στη γρήγορη οδήγηση. Η ενεργή βαλβίδα ελέγχου στην εξάτμιση ανοίγει για να επιτείνει τη σπορ χροιά της εξάτμισης. Η πρόσβαση στο πρόγραμμα Sport γίνεται άμεσα, μέσω ειδικού διακόπτη στο τιμόνι
  • Στο Track, όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος είναι ρυθμισμένα ώστε ο οδηγός να επιτυγχάνει τους ταχύτερους δυνατούς χρόνους στην πίστα. Το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης απενεργοποιείται και οι παρεμβάσεις του ESC επιτρέπουν έντονες πλαγιολισθήσεις για οδήγηση στο όριο

Το εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος (ESC) είναι τριών σταδίων προσφέροντας έτσι στους οδηγούς τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στην πλήρη παρέμβαση του συστήματος, στην ελευθερία για αυξημένη ολίσθηση μέσω περιορισμένης παρέμβασης, καθώς και στην πλήρη απενεργοποίησή του.

Έχοντας εξελιχθεί με την προοπτική να χρησιμοποιείται μόνο στην πίστα ως μέρος του προαιρετικού Performance Pack, το Launch Control προσφέρει έντονες στιγμές στον οδηγό του νέου Puma ST εξασφαλίζοντας γρήγορες εκκινήσεις από στάση. Το σύστημα ελέγχεται από τα χειριστήρια στο τιμόνι και ενεργοποιεί για την περίσταση ειδικά γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών.

Κρατώντας το γκάζι τέρμα πατημένο, το σύστημα επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάσει στροφές στο κόκκινο, ενώ ενεργοποιείται μία ένδειξη ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για εκκίνηση. Αφήνοντας τελείως το συμπλέκτη, επιτυγχάνεται η βέλτιστη εκκίνηση από στάση με τα συστήματα ESC, Traction Control, Torque Vectoring Control και Torque Steer Compensation να διαχειρίζονται την ισχύ και την ροπή του κινητήρα.

Εντυπωσιακή εμφάνιση και εξοπλισμός

Ο σπορτίφ σχεδιασμός του Puma – που ενισχύεται από την επικλινή οροφή και τα προτεταμένα τόξα των θόλων των τροχών – αποτυπώνεται με ακόμα πιο έντονο τρόπο στο νέο Puma ST, το οποίο συνδυάζει τις εντυπωσιακές γραμμές με τη λειτουργικότητα.

Ένα splitter της Ford Performance είναι ενσωματωμένο στον εμπρός προφυλακτήρα αυξάνοντας την αεροδυναμική πίεση κατά περίπου 80% με στόχο την επίτευξη καλύτερης σταθερότητας και ελκτικής πρόσφυσης. Η μεγαλύτερη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής στο πίσω μέρος υποστηρίζει επίσης τις βελτιώσεις στον τομέα της αεροδυναμικής, σε συνδυασμό με ένα χαρακτηριστικό διαχύτη που βρίσκεται ενσωματωμένος στον πίσω προφυλακτήρα. Επίσης, οι άνω και κάτω γρίλιες στο εμπρός μέρος, σήμα κατατεθέν των μοντέλων ST, είναι σχεδιασμένες με γνώμονα την παροχή βελτιωμένης ψύξης στον κινητήρα.

Το νέο Puma ST προσφέρει για τις στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών δύο επιλογές σε σχέση με το φινίρισμά τους (Magnetite ή με μηχανουργικό μεταλλικό φινίρισμα), ενώ τα διαθέσιμα εξωτερικά χρώματα του αμαξώματος είναι έξι (Agate Black, Desert Island Blue, Fantastic Red, Frozen White, Magnetic και Mean Green, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά για το Puma ST). Ένα γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα για την οροφή, το περίγραμμα της μάσκας, τα πλευρικά ένθετα, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό, διαμορφώνοντας την έντονη και σπορτίφ σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου.

Το εσωτερικό είναι εξίσου χαρισματικό – ωστόσο, λίγο πριν την επιβίβαση στο όχημα, οι στάνταρ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες θα προβάλλουν το λογότυπο ST στο έδαφος αμέσως μόλις ο οδηγός ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο.

Μέσα στην καμπίνα, τα θερμαινόμενα και ενισχυμένα σπορ καθίσματα της Recaro – με ανάγλυφο το λογότυπο ST και επένδυση Miko Dinamica για παροχή καλύτερης σταθερότητας στο σώμα των εμπρός επιβατών – εξασφαλίζουν την απαραίτητη πλευρική στήριξη. Τα μαρσπιέ με την αναγραφή της ονομασίας Ford Performance, το δερμάτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα και ο επιλογέας του κιβωτίου με την υπογραφή ST περιλαμβάνονται στη λίστα εξοπλισμού. Την ίδια στιγμή, τα καθίσματα, το άνω τμήμα του επιλογέα καθώς και τα πατάκια με το σήμα ST κοσμούνται με Metal Grey ραφή.

Το εσωτερικό του νέου Puma ST εξακολουθεί να προσφέρει τον καλύτερο στην κατηγορία του χώρο αποσκευών χωρητικότητας 456 λίτρων3 με την υποστήριξη του καινοτόμου Ford MegaBox. Η ευέλικτη αυτή λύση προσφέρει ένα βαθύ αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, που μπορεί να μεταφέρει άνετα δύο τσάντες του γκολφ σε όρθια θέση.

Ανάμεσα στα στάνταρ χαρακτηριστικά του μοντέλου που μεγιστοποιούν τα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας είναι η βάση για ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, το θερμαινόμενο παρμπρίζ Quickclear, οι εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, οι καθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, με το οποίο ο οδηγός μπορεί να ελέγχει τις λειτουργίες ήχου, πλοήγησης και συνδεδεμένων smartphones χρησιμοποιώντας απλές, φωνητικές εντολές.4

Το σύστημα προσφέρει συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto™ χωρίς έξτρα χρέωση και υποστηρίζεται από μία κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών που εμφανίζει το λογότυπο Ford Performance κατά την έναρξη λειτουργίας της. Επίσης, διατίθεται ένα premium σύστημα ήχου της B&O.

Με την τεχνολογία μόντεμ FordPass Connect5 που προσφέρεται στάνταρ, οι ιδιοκτήτες του νέου Puma ST μπορούν να ελέγχουν από απόσταση διάφορα χαρακτηριστικά του οχήματος, όπως τις λειτουργίες Door Lock Unlock (Κλείδωμα/Ξεκλείδωμα Θυρών) και Vehicle Locator (Εντοπισμός Οχήματος), μέσω της εφαρμογής FordPass.6 Το μόντεμ υποστηρίζει επίσης το σύστημα Local Hazard Information2 (με σύνδεση σε cloud), που ενημερώνει τους οδηγούς για επικίνδυνες συνθήκες στο δρόμο, ακόμα και στην περίπτωση που το περιστατικό δεν είναι ορατό εξαιτίας μιας στροφής ή άλλων οχημάτων στο δρόμο.

Άλλες διαθέσιμες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού που ξεχωρίζουν είναι οι Pre-Collision Assist με Active Braking,2 Active Park Assist,2 Cross Traffic Alert με Active Braking2 και Intelligent Speed Limiter.

«Το νέο Puma ST είναι πρακτικό και ποιοτικό με εντυπωσιακές αναλογίες SUV αυτοκινήτου, αλλά μπορεί να προσφέρει τις συγκινήσεις ενός hot-hatchback» είπε χαρακτηριστικά ο Muenzinger.

Τα δεδομένα που περιλαμβάνονται σε αυτό το δελτίο τύπου είναι προκαταρκτικές τιμές. Η Ford ακολουθεί μία πολιτική συνεχούς προϊοντικής βελτίωσης διατηρώντας το δικαίωμα να αλλάξει αυτές τις λεπτομέρειες οποιαδήποτε στιγμή.

1Οι εγκεκριμένες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η έναρξη πωλήσεων.

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Τα οχήματα με έγκριση τύπου Light Duty Vehicle με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) θα έχουν στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας  και εκπομπών CO2 για τους κύκλους New European Drive Cycle (NEDC) και WLTP. Το WLTP θα αντικαταστήσει πλήρως το NEDC το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2020. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών. Στο πλαίσιο της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αναγωγή των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 στο WLTP. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, επομένως το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

2 Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού είναι συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστούν την προσοχή ή την κρίση του οδηγού, ο οποίος παραμένει πλήρως υπεύθυνος για τον έλεγχο του οχήματος

 3 Το φορτίο και η χωρητικότητα περιορίζονται από το βάρος και την κατανομή βάρους.

4 Μην οδηγείτε αφηρημένοι. Χρησιμοποιείτε συστήματα με φωνητικές εντολές όπου είναι δυνατόn και όχι συσκευές χειρός ενώ οδηγείτε. Μερικές λειτουργίες μπορεί  να είναι κλειδωμένες ενώ το αυτοκίνητο κινείται. Δεν είναι όλες οι λειτουργίες συμβατές με όλα τα τηλέφωνα.

5 Οι λειτουργίες ενδέχεται να απαιτούν ενεργοποίηση.

6FordPass App, συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone, διατίθεται μέσω downloading. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις για μηνύματα και δεδομένα.

Μοιραστείτε το άρθρο: