Το νέο Ford Puma ST πρωταγωνιστεί σε μία μοναδική μονομαχία σε ένα συναρπαστικό βίντεο!

“Δαβίδ εναντίον Γολιάθ”… σε μια ιστορία όμως διαφορετική από αυτή που ξέρετε!

Το νέο Puma ST – το πρώτο SUV της Ford Performance στην Ευρώπη – πρωταγωνιστεί σε μία  επική μονομαχία εναντίον μια μικρής αλλά ισχυρής έκδοσης του “εαυτού του”, σε ένα συναρπαστικό νέο βίντεο που κυκλοφόρησε η Ford.

Το βίντεο Puma ST vs. Puma RC φέρνει αντιμέτωπα το υψηλών επιδόσεων Puma ST των 200 ίππων που οδηγεί η Louise Cook και ένα τηλεχειριζόμενο μοντέλο σε κλίμακα 1/10 με χειριστή τον επαγγελματία οδηγών αγώνων RC (radio-controlled) Lee Martin σε μια αγωνιώδη μάχη με το χρόνο.

Το βίντεο έχει γυριστεί στην εμβληματική πίστα του Brands Hatch στη Μ. Βρετανία, με τη μοναδική αυτή μονομαχία να αποτελεί και την απόλυτη δοκιμή ευελιξίας για το Puma ST. Χρησιμοποιώντας τις ικανότητές του στις στροφές, οι οποίες ενδυναμώνονται από τις σοφιστικέ τεχνολογίες της Sports Technologies, το κανονικών διαστάσεων Puma ST μπορεί να διανύσει τα 1,9 χλμ. του Brands Hatch Indy Circuit σε 60 περίπου δευτερόλεπτα.

Από την άλλη, η μινιατούρα Puma ST RC σε κλίμακα 1/10 πρέπει να καλύψει 3 γύρους στην πίστα καρτ μήκους 220 μέτρων στο Brands Hatch, η οποία αποτελεί πιστό αντίγραφο της πίστας Indy Circuit με τις ίδιες 6 απαιτητικές στροφές. Με στόχο για την ολοκλήρωση ενός γύρου τα 20 δευτερόλεπτα για το υπό κλίμακα Puma ST, η μονομαχία απαίτησε τα μέγιστα και από τους δύο συνδυασμούς οδηγών/οχημάτων – με αποτέλεσμα ένα συναρπαστικό φινάλε.

Οι μονομάχοι

Με τα διαπιστευτήρια της Ford Performance στο καινοτόμο SUV μοντέλο της Ford, το Puma ST αντλεί ισχύ από τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost των 200 ίππων και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα.

Οι τεχνολογίες της Sports Technologies, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται το μοναδικό για τα δεδομένα της κατηγορίας διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός άξονα, τα πατενταρισμένα ελατήρια κατανομής φορτίων και οι σπορ ρυθμίσεις τόσο στην ανάρτηση όσο και στο σύστημα διεύθυνσης, συνδυάζονται ιδανικά για εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές. Τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης του αυτοκινήτου περιλαμβάνουν το πρόγραμμα Track που προσαρμόζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος για ταχύτερους χρόνους στην πίστα και καθαρόαιμη οδηγική εμπειρία.

Προσφέροντας στο Puma ST την καλύτερη ευκαιρία για νίκη στην εν λόγω αντιπαράθεση, η Βρετανίδα οδηγός αγώνων ράλλυ Louise Cook είναι νικήτρια στο FIA Production Car Cup στην δικίνητη κατηγορία και κάτοχος του τίτλου British Rally Championship για τις γυναίκες οδηγούς.

Το Puma ST RC, ένα μοναδικό και ειδικά διαμορφωμένο μοντέλο σε κλίμακα 1/10 που ανέπτυξε η Βρετανική Designworks για τον συγκεκριμένο αγώνα, βασίζεται στην πλατφόρμα ARC R12FF και χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 402 W που εξασφαλίζει ταχύτητες της τάξης των 80 km/h.

Προσεκτικά σχεδιασμένο για να παραπέμπει στο μοντέλο κανονικών διαστάσεων με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια, το Puma ST RC είναι προσθιοκίνητο, όπως το “πραγματικό” Puma ST. Το ελαφρύ του πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ανθεκτικό πολυεστέρα (HIPS) με χρήση ψηφιακών μηχανολογικών δεδομένων από το πραγματικό αυτοκίνητο και μιας φρέζας που ελέγχεται μέσω υπολογιστή.

Λεπτομέρειες του οχήματος όπως οι ζάντες, οι εξωτερικοί καθρέπτες και οι υαλοκαθαριστήρες έχουν κατασκευαστεί μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης και διακρίνονται για την λεπτομέρειά τους. Ακόμα και το εξωτερικό χρώμα Mean Green του οχήματος είναι ίδιο με εκείνο του Ford Puma ST χρησιμοποιώντας τη ίδια ακρυλική, υδατοδιαλυτή βαφή.

Ο Lee Martin, χειριστής του Puma RC στη συγκεκριμένη αντιπαράθεση, είναι επαγγελματίας οδηγός RC με 6 Ευρωπαϊκά και 13 Βρετανικά Πρωταθλήματα στο παλμαρέ του.

Puma ST Puma RC
Κινητήρας 200 PS 1.5-litre Ford EcoBoost 402 W ηλεκτροκινητήρας χωρίς ψήκτρες
Μετάδοση Κίνηση εμπρός, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο Κίνηση εμπρός, κιβώτιο μιας σχέσης
Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7 δευτ. 0-80 km/h σε 3,0 δευτ.
Τελική ταχύτητα 220 km/h 80 km/h
Τροχοί 19 ιντσών 1,9 ιντσών
Μήκος 4.226 mm 420 mm
Ύψος 1.533 mm 155 mm
Βάρος 1.358 kg 1,3 kg

 

Γνωρίστε το Puma ST μέσα από το νέο παιχνίδι στο Instagram

Η Ford παρουσιάζει επίσης ένα συναρπαστικό, νέο Instagram filter game, που θα επιτρέψει στους οπαδούς του Puma ST να βιώσουν τη συγκίνηση της οδήγησης στην πίστα του Brands Hatch, ψηφιακά. Διαθέσιμο αργότερα μέσα στο Μάιο σε όλους όσοι έχουν λογαριασμό στο Instagram, οι χρήστες μπορούν να κατευθύνουν το SUV της Ford Performance κλίνοντας το κεφάλι τους αριστερά ή δεξιά, και να αυξήσουν την ταχύτητα του Puma ST οδηγώντας πάνω από τα λογότυπα ST στην πίστα. Οι χρόνοι γύρων καταγράφονται και οι χρήστες μπορούν να τους μοιράζονται με τους followers ώστε να προκαλούν τους φίλους τους να καταρρίψουν τους καλύτερους χρόνους τους.

Σχόλια

«Αυτός δεν ήταν ένας συνηθισμένος αγώνας, αλλά το Puma ST είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει επιδόσεις και ευελιξία σε ένα συμπαγές και πρακτικό πακέτο, ανεξαρτήτως συνθηκών. Ακόμα και όταν έχει απέναντί του ένα καθαρά αγωνιστικό αυτοκίνητο και έναν πρωταθλητή οδηγό, μπορεί να ανταποκριθεί επάξια.»

Stefan Muenzinger, manager Ford Performance, Europe

«Η οδήγηση του Puma ST για πρώτη φορά ήταν μία συναρπαστική εμπειρία. Δεν ξέρω τι περίμενα αλλά δεν αισθάνθηκα ότι ήταν ένα SUV, καθώς έδινε την αίσθηση ενός hatchback και απόλαυσα τόσο πολύ την οδήγηση στο σιρκουί Brands Hatch. Έχω συνηθίσει να οδηγώ αυτοκίνητα ράλλυ της Ford και ήταν ωραίο που βίωσα τη γνώριμη αίσθηση ταχύτητας και ασφάλειας που προσφέρει το πλαίσιο του Puma ST.»

Louise Cook, WRC rally driver

 «Ήταν μία θαυμάσια ευκαιρία για να δει κάποιος πως ένα αυτοκίνητο RC μάχεται ενάντια σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο. Το μοντέλο δημιουργήθηκε για να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με το πραγματικό: ήταν προσθιοκίνητο, είχε αμάξωμα SUV – και όπως και το πραγματικό είχε εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Ο αγώνας ήταν απολαυστικός. Ίσως την επόμενη φορά η Louise κι εγώ μπορούμε να αλλάξουμε αυτοκίνητα.»

Lee Martin, RC racer

Υποσημειώσεις

Ford Puma ST 200 PS 1.5L EcoBoost petrol – επίσημες τιμές εκπομπών CO2 155 g/km και κατανάλωσης καυσίμου 6,8 l/100 km WLTP.

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών.

Μοιραστείτε το άρθρο: